zondag 28 oktober 2012

Melbourne!

Ondertussen aangekomen in Melbourne!
We hebben er een derde reisgenoot bij, een Duitse kerel van 21. We rijden een paar uur per dag
en kamperen dan in de zogenaamde restarea's met (als we geluk hebben) gratis (koude) douches en toiletten. Wel grappig soms hoe we alles moeten puzzelen in onze kleine campervan met ons drie.
"By the way I would like you to meet Bridget that's our car ".

We zijn nu op weg naar de Great Ocean Road. Het weer valt een beetje tegen en er was tot nu toe nog niet zo heel veel te zien tussen Sydney en Melbourne, buiten wat verlaten strandjes en een national park (wel de moeite). Er is wel al hier en daar een klein beetje bikiniweer maar nog niet helemaal. Als het van mij afhing had ik meteen tot Melbourne doorgereden in een dag of twee maar de andere namen graag wat rusttijd ochja... waarom niet, we hebben eigenlijk toch de tijd.

Geloof het of niet maar soms is het echt wel wennen om eens een keer niets te doen als je het laatste jaar zoveel gewerkt hebt. Zelfs mijn dromen zijn al aan het reizen aangepast, ik droom hier echt de gekste dingen eerst, eigenlijk omdat ik mij gewoon nergens druk in maak en nergens mee bezig hoef te zijn ( behalve dan met genieten en absorberen). Ik heb hier echt al leuke dingen gezien en vooral heel lekkere in de supermarkt, zoals bananenbrood en gingerbeer (of er alcohol in zit daar zijn we nog altijd niet aan uit). Nu alleen nog een straaltje zon en dan ben ik helemaal klaar voor de Great Ocean Road! Onderweg zullen we ook hier een daar een beetje proberen werken zodat we nu en dan eens een extraatje kunnen meepikken!










 

3 opmerkingen:

  1. foto's volgen! heb maar uurtje internet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PUUR genieten! I'm so jealous ;) Wacht maar tot in Red Centre, ge gaat snakken naar wat kouder weer. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalige campervan! Ik wou dat ik er ook was ...

    BeantwoordenVerwijderen