zondag 21 oktober 2012

Laatste dag in Sydney

Vanmorgen trok ik mijn mooiste zomerschoentjes/outfit aan om vol goeie moed er nog een mooi laatste dag van te maken. Het weer was het duidelijk niet met mij eens en trakteerde mij op een ferme regenbui. " Fijn " dacht ik, nu weet ik zeker dat ik hier niet meer hoef te zijn. Het lijkt net alsof het weer afgestemd is op mijn reisplannen. Morgen vertrek ik samen met een Duits meisje Laura (en een campervan) richting Alice Springs " the red centre " noemen ze dat hier.

We doen onderweg ook de bekende Great Ocean Road dat is de weg langs de kust van Melbourne tot Adelaide. Na Alice Springs zullen we richting Cairns rijden en zo de Oostkust verkennen om dan te eindigen in Brisbane waar ik zal wonen, studeren en hopelijk ook nog een beetje werken! We zullen er 88 dagen over doen, 18 januari zijn we terug! Let's go !


                                                                          Bondi Beach


en nog eens het supermooie operahouse met harbourbridge


Geen opmerkingen:

Een reactie posten