maandag 3 december 2012

'travel is the only thing you buy that makes you richer'

Nog snel eventjes iets laten weten voor mijn internet uitvalt...
(Nu zijn we al in Airlie Beach). Cape tribulation was echt machtig! De plaats waar het regenwoud de zee ontmoet met prachtige jungles en waterholes. De geluiden die je daar hoort ' s nachts zijn echt zoals die die je hoort als je naar de bib gaat om een cd met jungle geluiden echt leuk om eens mee te maken, de vlinders zijn hier een handpalm groot en hebben onbeschrijfelijke kleuren! Vanuit Cape tribulation zijn we terug naar Cairns gereden en daar hebben we goedkope accommodatie gevonden voor 5 dollar per nacht en we zijn daar een week gebleven om eens goed te gaan winkelen en eens te genieten van de luxe. Topactiviteit was vast en zeker de snorkeltocht in the great barrier reef! niet te doen! De hele crew van nemo ontmoet, behalve nemo zelf dan, maar superervaring! Net aangekomen op airlie beach en we zijn van plan om een zeiltocht te maken naar de whitsunday islands, meer uitleg en foto's volgen!









3 opmerkingen:

  1. Die zeiltochten zijn de moeite! Enjoy! Hier sneeuwt het intussen. En de nmbs kennende is het hier heel gezellig op de trein :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof om je blog te volgen :) Wij zijn hier intussen ook onze voorbereidingen aan het treffen ;) Half mei komen we je vervoegen of aflossen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt? 17 mei ben ik afgestudeerd jullie zullen mij dus letterlijk komen aflossen! misschien kunnen we nog meeten! veel succes met de zware voorbereidingen! spannend! als ik mijn appartement heb in brisbane geef ik jullie alvast mijn adres!

    BeantwoordenVerwijderen