donderdag 30 mei 2013

Goodbye Aussie...

Als ik dit berichtje zou moeten inspreken dan zou dit met mijn droevige stem zijn ( heb ik allang niet meer nodig gehad). En dan zou ik om het helemaal melig te maken er een klassiek pianomuziekje onder zetten... Anyways voor alle veiligheid hou ik het ook voor de laatste keer als geschreven, dat maakt het ook wat tijdloos.

Tijdloos, dit vind ik nu wel  passen bij wat ik hier allemaal heb beleefd,
het is misschien wel voorbij maar het is een ervaring die tijdloos blijft, het heeft me veel geleerd en dat blijft nu voor altijd een deel van mij. 

Ook al weet ik dat je naar een land geen bericht kan schrijven, ik wil Australië een dikke merci zeggen
deze ervaring was uniek, top en onvergetelijk. Mijn twee dromen gerealiseerd zijnde is het tijd om naar huis te komen en iedereen (en een nieuw begin) te omhelzen.

Om met ongeveer dezelfde woorden te eindigen waarmee ik begonnen ben op 12 oktober 2012:
Ik zet een vinkje bij " alles en iedereen uitwuiven " - het laatste regeltje op mijn to-do lijstje en ik besef dat ik nog 1 keer mag slapen vooraleer ik terug naar huis vertrek. Ik hoef mijn helden kostuum nu niet meer aan te trekken alle wensen zijn vervuld, ik berg het zorgvuldig op voor de volgende keer (ongetwijfeld ergens in Amerika).

Eerst nog een tussenstop in Taipei en Bangkok en daarna home sweet home :). Tot snel!

2 opmerkingen:

  1. Maar net nu ben je wel een echte held hé, Julienne, omdat je met je vervulde dromen in je rugzak terug naar huis komt. Juij!

    BeantwoordenVerwijderen