vrijdag 8 maart 2013

hallucinante dag vandaag

Het verhaal vandaag is zeker een blogvulling waard, iets helemaal anders en voor de ramptoeristen onder jullie beter dan een goeie pint of een zalige bicky.

Normaalgezien begint mijn dag 6u30 dan sta ik op met de wekker van mijn gsm.
Nog nooit eerder gebeurd, maar ik vergat dus mijn alarm in te stellen en ik werd wakker om 7u!
Paniek! Met de gedachte dat als je te laat komt in Shillington ze je op een dag afwezig zetten sprong ik meteen uit mijn bed.

Als ik mijn bedlaken netjes op mijn bed wil schikken merk ik een jamvlek op!
Heel vreemd, ik heb wel een jampot staan in de frigo maar ik heb zeker al twee weken geen jam niet meer gegeten (sinds ik mij laten gaan heb met een chocopot). Dus ik snap er echt geen snars van hoe die daar terecht komt! Geen broodkruimelresten niets, ik dacht misschien heb ik geslaapwandeld en een vreetbui gehad ofzo maar mijn handen waren ook proper dus dit is mij echt een mysterie! Dodgy!

Bon ik heb me dan vlug klaargemaakt om nog net op tijd de bus te halen en dan te vertrekken voor een leuke 'brainstorming -conceptday' waarbij we een biermerk moesten ontwerpen voor gepensioneerde vrouwen.

Derde crimineel rare feit van de dag: plots horen we vanuit het atelier dat er buiten iets aan de hand is, luidsprekers van politie enzo... Wat bleek dus, dat er een soort van gekke man in de queen street mall ( een open winkelcentrum net om de hoek van onze school) met een geweer rondliep en naar mensen begon te dreigen om ze te schieten en daarna zichzelf door de kop te schieten... We volgenden alles op de voet door het raam en op twitter. Iedereen doodsbenauwd natuurlijk en  telefoons die rinkelden vanuit alle kanten om te vragen of we ongedeerd waren. Uiteindelijk heeft de politie de man in de schouder kunnen schieten om hem zo te kalmeren. Wie het artikel wil lezen kan de link volgen.

Ik ben net terug van een nachtshift bij Oporto en deze is gelukkig zonder problemen verlopen, amai vreemde dag,... wel,... het is eens iets anders dan een reisverslag...
Ik post later nog wat updates en designs van op school voor de geïnteresseerden.

http://www.theaustralian.com.au/news/how-gunman-brought-queen-st-to-a-halt/story-e6frg6n6-1226593549705

Geen opmerkingen:

Een reactie posten